torstai 21. joulukuuta 2017

HYVÄÄ JA RAUHAISAA JOULUNAIKAA SINULLE BLOGIN LUKIJANI

Tämä vuosi on ollut osaltani erittäin antoisa. Olen saanut vierailla monilla paikkakunnilla ja olen saanut kuulla työssäni hyvin moninaisia tarinoita, jotka ovat opettaneet myös minua. Kiitos siis kuuluu kaikille teille, jotka olette osallistuneet tähän❤.
Me päätämme piakkoin siis numerologisesti 1. vuoden, joka on ollut katalyytti uudelle alulle ja muutokselle.
Tähän liittyy myös planeetan polariteettikäsite, eli valon ja pimeyden "ottelu" ja jatkuva tasapainon muutos.
Tämä valon ja pimeyden näytelmä on kiihtynyt pitkin vuotta. Oleellista on tiedostaa, että nämä samat polariteetit ovat meissä kaikissa työstettävänä ja tätä olen saanut kuulla niin monilta kanssakulkijoilta. Asia on koskettanut myös voimakkaasti itseäni. Minun on myös täytynyt istuutua ja todeta miten olenkaan harjoittelija tässä ihmisyyden kehossani...miten juuri nytkin käännän katseeni alas kyyneleiden siivittämänä ja liitän käteni: "minä antaudun mitä nöyrimmin jälleen kaikkeuden ohjaukseen ja ehdottomasti luotan"
Luota sinäkin ystäväni aina siihen, että valo voittaa aina pimeyden☺
Tämä päivä on tähän liittyen myös tärkeä ja symbolinen, nyt talvipäivänseisauksen hetkessä valon määrä alkaa voittamaan pimeyden!

Nauti siis ystäväni Joulunajan hetkistä, astu sisääsi ja tiedosta ja iloitse siitä kuka olet❤

Minä olen tunteva ihmisolento, Mika Kristian❤
Minä olen tiedostava henkiolento, Tähtipoika★


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti